Infokommunikációs fejlesztés


VÁLLALTI KOMPLEX INFOKOMMUNIKÁCIÓS ÉS MOBILFEJLESZTÉSEK, FELHŐALAPÚ ONLINE ÜZELTI SZOLGÁLTATÁSOK TERJESZTÉSÉNEK TÁMOGATÁSA

 

Kedvezményezett neve: Plastmo Balaton Kft.

Projekt címe: Plastmo Balaton Kft.-nél felhőalapú informatikai szolgáltatások és szoftverek bevezetése.

Szerződött támogatás összege: 7.467.840 Ft

Támogatás mértéke: 38,04%

 

Projekt bemutatása: A pályázat keretében beszerzésre kerül a KLAES gyártást előkészítő szoftver, amely egy professzionális megoldás nyílászárógyártással foglalkozó cégek számára. A háttérmunka könnyítése és gyorsítása érdekében pedig beszerzésre kerül egy elektronikus iratkezelési megoldás, valamint az Office 365 szolgáltatás segítségével táv- és csoportumnka támogatását, munkafolyamat irányítási funkciókat, továbbá a tudásmenedzsmentet mekönnyítő szolgáltatást valósítunk meg. Ezek a megoldások felhőalapon működő szolgáltatásokra épülnek, melyekkel megkönyítjük a telephelyeken kívül történő munkavégzésünket. Beszerzésre kerül még 4 db asztali számítógép és 3 db notebook az elavult eszközparkunk felfrissítése céljából.

Projekt megvalósításának folyamata:
- KLAES gyártószoftver bevezetése

  • 2019. február 12. - Adatbázis és alapprogram beállításai.
  • 2019. február 20. - Kliensgépek és hálózati beállítások.
  • 2019. február 21. - Felhasználói oktatás az alapprogramról.
  • 2019. február 22. - REHAU műanyag profil adatbázis kialakítása.
  • 2019. február 27. - Partnertörzs kialakítása.
  • 2019. február 28. - Üvegadatbázis kialakítása.
  • 2019. március 4. - ROTO vasalat adatbázis kialakítása.
  • 2019. március 21. - Típusszerkezetek kialakítása.
  • 2019. március 22. - Cikktörzs kialakítása.
  • 2019. április 3. - Folyamatok áttekintése.
  • 2019. április 4. - Gyártási normaidők meghatározása.
  • 2019. április 8. - Árkalkulációk áttekintése.
  • 2019. április 9. - Gyártási utasítások áttekintése.
  • 2019. április 16. - Ártáblázatok meghatározása.
  • 2019. április 17. - Árterületek és felárak kialakítása.
  • 2019. május 6. - Raktárcikkek kialakítása.
  • 2019. május 7. - Anyagrendelési folyamatok áttekintése.
  • 2019. május 21. - Gyártási megrendelések kezelése.

- Konica Minolta Magyarország által fejlesztett felhőmegoldás bevezetése

  • 2019. április 26. - Elektronikus iratkezelés folyamatfelmérés
  • 2019.  április 30. - Táv- és csoportmunka támogatás folamatfelmérés
  • 2019. május 3. - Munkafolyamat irányítási megoldás folyamatfelmérés
  • 2019. május 9. - Tudásmenedzsment specializált megoldás folyamatfelmérés
  • 2019. június 4. - Táv- és csoportmunka képzése
  • 2019. június 5. - Táv- és csoportmunka képzése
  • 2019. december 2. - Elektronikus iratkezelés képzés
  • 2019. december 16. - Munkafolyamat irányítási megoldás képzés
  • 2020. május 7. - Tudásmenedzsment specializált megoldás képzés

- Új honlap elkészítés

  • 2019. május 23. - Új weboldal adminisztrációs felületének betanítása
  • 2019. május 24. - Új weboldal adminisztrációs felületének betanítása

- Informatikai eszközök beszerzése

  • 2019. november 29. - Asztali számítógépek (4 db) és Notebookok (3 db) átadás-átvétele
  • 2020. február 3. - Asztali számítógépek (4 db) és Notebookok (3 db) üzembehelyezése

 

Projekt befejezése: 2021. január 20.

Projekt azonosító: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00654